MUSIC

piątek, 7 września 2012

VOGUE FASHION'S NIGHT OUT

Wczoraj wieczorem miałam wielka przyjemność być na imprezie "VOGUE FASHION'S NIGHT OUT" , która odbyła się w londyńskim Westfield Shopping Centre. Zacznę od tego, ze kolejny raz udało mi się wygrać wejściówki przez internet :) Westfield na ten wieczór zamienił się w prawdziwa kolebkę mody. W zamkniętej strefie Village, gdzie królują najdroższe butiki, ludzie robili wieeelkie zakupy z dużymi zniżkami! Przy tamtejszych cenach można było zaoszczędzić kilkaset funtów, a wszystko dzięki organizatorom. Zanim wszystko się rozpoczęło zdążyliśmy zgłodnieć i skosztowaliśmy hiszpańskiej Paelli, która uwieczniłam na fotce :) Porcja tak mała, ze nawet jej nie poczułam ale uwielbiam Paelle wiec.. Przez pokazem mody pojawiły się angielskie celebritiesktórych raczej nie znałam, kilka tegorocznych olimpijczyków,piosenkarze i rozni redaktorzy modowi. Na samym wybiegu, ku wielkiej radości zebranych, pojawiła się YASMIN Le Bon z corka AMBER oraz wspaniała LIZZY JAGGER, starsza córka Micka Jagger'a. Na koniec krotki wystep dala amerykanska, popowo-soulowa piosenkarka KRISTINA TRAIN.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz